Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#32931Špatné datum dodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2019, před 5 lety

Šárka Hejretová

Znění stížnosti

dobrý den, měla jsem objednanou zásilku (skříň) která byla sjednaná že se doručí až 27.5.2019 (v pondělí) a chtěla bych vědět jak je možné že zásilka mi přišla o několik dní dříve 23.5.2019 (čtvrtek-dnes) když byla jasně sjednaná že přijde v pondělí. Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Nejlepší řešení by bylo kdyby se dodržoval datum sjednaného dodání a nedodávalo se zboží dřív ještě než se vyexpeduje.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému