Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

93%
7%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#33028Neoprávněně účtované zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 hodiny 20 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2019, před 3 měsíci

Marie Štýbnarová

Znění stížnosti

Dlouhodobě jsem odebírala od společnosti jiný doplněk stravy. Na konci roku 2018 mě kontaktovala s nabídkou nového produktu FlexiMed. Tento výrobek jsem nechtěla, ale po naléhání a ujištění operátorky, že je tento výrobek bezvadný a navíc, že je první měsíc na zkoušku zcela zdarma, jsem souhlasila, kdy jsem sdělila, že nezaručuji užívání produktu na delší období než zmiňovaný zkušební měsíc zdarma. Bylo mi však doručeno celé balení na 6 měsíců (a nikoli malé zkušební balení na měsíc zdarma). Poté co jsem přípravek vyzkoušela, se mi projevili zdravotní potíže, a proto jsem musela přípravek na doporučení lékaře vysadit. Telefonicky jsem poté kontaktovala společnost, kdy mě operátor přemlouval k tomu, abych přípravek i přes zdravotní obtíže nadále užívala. Nespotřebovaný přípravek jsem společnosti vrátila, kdy jsem nespotřebovala více než měsíční dávku. Společnost mi však poté začala zasílat složenky s platbou za přípravek a další smluvní pokuty. Na mé dopisy a argumenty nereagují. Telefonicky mi pouze vyhrožují.


Produkt

FlexiMed


Požadované řešení

Stornování plateb za zboží, které jsem jako zdravotně nevyhovující vrátila. A to s ohledem na to, že jsem byla uvedena v omyl, kdy mi nebylo zasláno malé měsíční balení zdarma na zkoušku, jak bylo telefonicky sjednáno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 11:01, před 3 měsíci

Pokud jsou při nabízení výrobků uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.

Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.

Reakce společnosti

Publikováno
28.5.2019 12:36, před 3 měsíci

Vážená paní Štýbnarová,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Na základě Vašeho popisu událostí musíme s politováním konstatovat, že se u Vás pravděpodobně projevila alergie na některou složku produktu FlexiMed. Dne 4.2.2019 nám byla doručena otevřená lahev s produktem, který jste nám zasílala zpět. Dle našich obchodních podmínek standardně otevřené zboží neakceptujeme, nicméně Váš případ měl být posouzen individuálně. K dnešnímu dni byly všechny související faktury stornovány a žádné upozornění již od naší společnosti neobdržíte. Pokud dovolíte, budeme Vás telefonicky kontaktovat, jelikož bychom Vám rádi nabídli kompenzaci za způsobené potíže.

Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Marie Štýbnarová

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.5.2019 12:58, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
velmi děkuji za vyřízení stížnosti. Nepřeji si ale, abych byla s jakoukoliv další nabídkou kontaktována.

Děkuji