Společnost


Hudla s. r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3306Pro nemožnost uplatnit reklamaci odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 5 lety

Lucie Olšáková

Znění stížnosti

Dobrý den,

prostřednictvím internetového obchodu (www.koupelny.hudla.cz) jsem si u firmy HUDLA s.r.o., Pěnčín - Jistebsko 108 PSP 468 21 (okres Jablonec nad Nisou) objednala sprchový kout Buffalo s vaničkou s 80 x 80, sklo potisk, rám Briliant za celkovou cenu 4.190,-, kterou jsem uhradila dne 14. 4. 2014 na požadovaný účet firmy.

Dne 18. 4. 2014 mně bylo objednané zboží přivezeno firmou Hudla sjednaným přepravcem Expres Van s.r.o. Masarykovo nábřeží 2018/10, 120 00 Praha 2. Při vykládce jsem si chtěla zboží alespoň rámcově prohlédnout, nicméně řidič tomuto požadavku nevyhověl s tím, že kdyby byla dodávka poškozena, tak si firma Hudla pro zboží přijede a přiveze zboží nepoškozené.

Dne 23. 4. 2014 se dostavil mnou objednaný zedník, který při rozbalování dodané vaničky zjistil, že má ulomený roh a je po celé ploše značně poškrábaná. Následně toto poškození viděli další osoby.

S ohledem na to jsem 23. 4. okamžitě informovala firmu Hudla na kontaktní adrese info@hudla.cz,

že mi byla dodána poškrábaná a prasklá vanička, a že se chci domluvit na výměně vaničky a požádala firmu o sdělení, kdy se výměna, tak jak jsem byla informována při předávání zboží.

Firma Hudla odpověděla až 29. 4., že vanička nemůže být poškrábaná, neboť má na sobě folii, a že pokud jde ulomený roh, ať to reklamuji u přepravce. K tomu jen uvádím, že vanička žádnou folii na sobě neměla a svědci se shodovali v tom, že to vypadá, jako kdyby vanička už byla použitá....

Na tuto reakci jsem odpověděla jednak e-mailem a následně doporučeným dopisem, ve kterém jsem uvedla, že odstupuji od smlouvy, a to pro neseriózní jednání, kdy mně poslaly vaničku s vědomím, že je poškozená a nyní se snaží zbavit odpovědnosti. Současně jsem je požádala, aby si pro vadné zboží přijeli a vrátili mně uhrazenou cenu 4.190,-.

Na tento e-mail a doporučený dopis už nereagovali. Snažila jsem se s nimi mnohokráte spojit telefonicky a domluvit se na dořešení celé záležitosti, ale žádné jimi uváděné telefonní spojení není funkční (732 547 497, 722 085 056).

Obracím se proto na Vás s prosbou o pomoc. Jsem samoživitelka a nyní jsem již delší dobu v pracovní neschopnosti, takže a částka je pro mne více než významná.

Předem děkuji a jsem připravena cokoli z uváděných informací doložit v písemné podobě.

S pozdravem Lucie Olšáková

V Kladně 27. května 2014


Produkt

sprchový kout Buffalo s vaničkou 80x80,sklo potisk,rám Briliant


Požadované řešení

z důvodu nekomunikace dodavatele ve věci reklamace navrhuji odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 09:47, před 5 lety

V případě, že je dodáno zboží, jehož jakost neodpovídá objednávce dle § 2161 občanského zákoníku, má kupující právo na výměnu zboží nebo odstoupení od smlouvy dle § 2169 občanského zákoníku. Zároveň dle dalších recenzí na jiných internetových stránkách i zde má spotřebitel možnost podat trestní oznámení pro poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:41, před 5 lety

Společnost Hudla s. r. o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.