Počet nahlášených stížností: | 672 |
Z toho za letošní rok: | 25 |
Stále v řešení: | 24 |
Dne 22. 5. 2019 jsem uhradil kupní cenu za ojetý automobil Škoda Octavia = nákup se uskutečnil v pobočce v Teplicích v Čechách. S vozidlem byla vykonána krátká zkušební jízda, nebyl jsem upozorněn na žádné rozhodné skutečnosti, při podpisu připravených dokladů jsem podepsal mj. i přílohu ke kupní smlouvě, kde bylo uvedeno, že se nejednu o nový automobil, technický stav automobilu odpovídá míře používání a opotřebení vzhledem ke stáří a nájezdu km. U oddílu karoserie bylo uvedeno, oprava karoserie a laku, promáčknutí, poškrábání. To jsem vše bral, neboť vozidlo bylo registrováno do provozu 16. 8. 2016 a poškrábání patří k běžnému opotřebení. Objednal jsem si výměnu oleje v autorizovaném servisu Škoda. V servisu 29. 5. 2019 jsem se dotázal na historii vozu, neboť mi poštou byl doručen velký technický průkaz a zde mě zarazilo, že technická kontrola se provádí každý rok a na vozidle již byla dvakrát měněna barva vozu. Byla mi poskytnuta data z historie vozidla a zjistil jsem, že vozidlo bylo využíváno jako TAXI a bylo havarované, neboť bylo měněno či opravováno mnoho dílů zejm v listopadu 2018. Zatelefonoval jsem na pobočku AAA auto Teplice v Č., byl jsem odkázán na ústředí, tam jsem jim telefonicky sdělil, co se mi stalo a uvedl jsem, že chci odstoupit od smlouvy. Bylo mi přislíbeno, že 30. 5. 2019 se mi někdo ozve telefonem.
Vůz je Škoda Octavia 1,4 TSi - CNG, TMBJM7NE4G0170183
Chtěl bych odstoupit od smlouvy, vrátit vůz společnosti AAA Auto a získat zpět částku, kterou jsem za vozidlo uhradil tj. 286.998,- Kč.
|
Tweet |