Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33099Nevrácení jízdného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2019, před 5 lety

Ivana Zachariova

Znění stížnosti

Dne 20.5.jsem si na eshopu jako registrovany zakaznik koupila 2 jizdenky z Prahy do Varsavy na den 20.7. Zaplatila jsem, ale nasledne jsem zjistila, ze nejdou zakoupit zpatecni jizdenky, kdyz tento nakup rozdelite na 2 operace. Takze jsem musela ty puvodni stornovat a hned jsem si zakoupila jizdenky nove vcetne zpatecnich, na stejne datum 20.7.,na stejny vlak a dokonce stejna sedadla. Nyni mi ceske drahy odmitaji vratit puvodne zaplacenych 838 kc, povazuji to za nezakonne obohaceni.


Požadované řešení

Pozaduji vraceni penez.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému