Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 20.7.2018 jsem objednal a zaplatil Víkendový zájezd do Paříže (objednávka 9617192018). 25.7. jsem obdržel 2 vouchery (PEP2859235430, PEP1582960679) a následně rezervoval u CA.
Na zájezd jsme neodjeli, jelikož nás CA zapomněla zapsat na seznam účastníků zájezdu. Protože byla všechna místa tohoto termínu již plně obsazena, byl nám nabídnut náhradní termín 12.-14.4.2019. Tento se z bezpečnostních důvodů zrušil.
2.4.2019 z CA přišel e-mail, v němž mi sdělili, že po zaslání podkladů bylo CA ze slevového portálu sděleno, že pro vrácení peněz za zrušený zájezd musí každý zákazník napsat na slevový portál pepa.cz. Hned 2.4. jsem napsal na podpora@pepa.cz, uvedl čísla voucherů, za které chci vrátit peníze a číslo mého účtu. Odpověděli, že do 30 dní mi peníze vrátí.
Protože peníze nepřišly, 24.5. jsem je e-mailem opět kontaktoval, ale bezúspěšně. Od 24.5. je zkouším telefonický kontakt, ale linka stále hlásí, že vyřizují klienty přede mnou. Na zpětné zavolání taky nereagují.
Víkendový zájezd za romantikou do Paříže (objednávka 9617192018), vouchery (PEP2859235430, PEP1582960679)
Jelikož nejsou solidní a jejich jednání je nekorektní, požaduji v plné výši vrátit peníze za neuskutečněný zájezd (2598,-Kč).
|
Tweet |