Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33102Nevrácení peněz za neuskutečněný zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2019, před 5 lety

Michael Ochman

Znění stížnosti

Dobrý den, 20.7.2018 jsem objednal a zaplatil Víkendový zájezd do Paříže (objednávka 9617192018). 25.7. jsem obdržel 2 vouchery (PEP2859235430, PEP1582960679) a následně rezervoval u CA.
Na zájezd jsme neodjeli, jelikož nás CA zapomněla zapsat na seznam účastníků zájezdu. Protože byla všechna místa tohoto termínu již plně obsazena, byl nám nabídnut náhradní termín 12.-14.4.2019. Tento se z bezpečnostních důvodů zrušil.
2.4.2019 z CA přišel e-mail, v němž mi sdělili, že po zaslání podkladů bylo CA ze slevového portálu sděleno, že pro vrácení peněz za zrušený zájezd musí každý zákazník napsat na slevový portál pepa.cz. Hned 2.4. jsem napsal na podpora@pepa.cz, uvedl čísla voucherů, za které chci vrátit peníze a číslo mého účtu. Odpověděli, že do 30 dní mi peníze vrátí.
Protože peníze nepřišly, 24.5. jsem je e-mailem opět kontaktoval, ale bezúspěšně. Od 24.5. je zkouším telefonický kontakt, ale linka stále hlásí, že vyřizují klienty přede mnou. Na zpětné zavolání taky nereagují.


Produkt

Víkendový zájezd za romantikou do Paříže (objednávka 9617192018), vouchery (PEP2859235430, PEP1582960679)


Požadované řešení

Jelikož nejsou solidní a jejich jednání je nekorektní, požaduji v plné výši vrátit peníze za neuskutečněný zájezd (2598,-Kč).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému