Společnost


Delibarry Inc.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#33179Doplatek za zásilku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 5 lety

Zuzana PROCHÁZKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, společnost po mě chce doplatek za zásilku celkem 750 Kč. Posílám vám kopii komunikace :
Vážený zákazníku,

děkujeme za využití našich služeb, vážíme si Vaší přízně. Bohužel se vyskytl problém.

Na základě dat od dopravce, který odbavoval Vaši zásilku #56475 ze dne 09.04.2019, evidujeme níže uvedené dodatečné náklady:

nesprávné balení + pokuta

Na základě výše uvedeného, v souladu s obchodními podmínkami (zejména bod 12.), jsme vyčíslili náhradu škody spočívající v dodatečných nákladech, kterou je potřeba uhradit. Podrobnosti najdete níže.

Částka k úhradě: 750,00 CZK
Variabilní symbol: 90206533
Číslo účtu: 2200739386/2010

Bezodkladně můžete doplatek uhradit platební kartou na tomto odkazu:
https://www.delibarry.com/cz/extra-payment?token=cfe82006d489485119329824aa677ea6&type=extra

V případě neuhrazení těchto dodatečných nákladů do 7 kalendářních dnů Vám bude zaslána druhá výzva navýšena o další náklady v souladu s Obchodními podmínkami.

Jestliže s doplatkem nesouhlasíte a přejete si ho prošetřit, je nutné toto sdělit do 5 kalendářních dnů od doručení této výzvy. Na pozdější žádosti nebude brán zřetel.

S případnými dotazy se na nás můžete obrátit na e-mail legal@delibarry.com

Děkujeme za spolupráci.

Na to jsem reagovala : Dobrý den, důrazně nesouhlasím s doplatkem !!!!!!

Podle obchodních podmínek společnosti Delibarry Inc. se výše přepravného stanoví podle ceníku platného v den uzavření objednávky. Výše přepravného je stanovena na základě zadaných vstupních údajů příkazce v objednávce, a to na základě parametrů zásilky, místa určení a dalších specifikacích určených v zasílatelském příkazu. Na základě zadaných údajů je stanovena odměna ze zasílatelské smlouvy. V případě, že se vstupní údaje po převážení budou lišit oproti reálným údajům o 10% a více, příkazce je povinen uhradit na výzvu zasílatele smluvní pokutu ve výši 500,-Kč

Spotřebitelka by byla povinna uhradit rozdíl v ceně pouze, pokud by se vstupní údaje, které zadala, od těch skutečných lišily, kvůli čemuž by i cena přepravy byla vyšší.

Žádat smluvní pokutu po spotřebitelce je možné jedině za předpokladu, že tato smluvní pokuta byla sjednána přímo v zasilatelské smlouvě a spotřebitelka na ni byla výslovně upozorněna. Společnost si totiž nemůže nárokovat smluvní pokutu, která byla sjednána v obchodních podmínkách (dle nálezu Ústavního soudu sp. zn. I.ÚS 3512/11 ze dne 11. 11. 2013).

V případě že, nadále budete požadovat úhradu doplatku, budu se bránit soudní cestou.

S pozdravem Z. P.

Došla odpověď :
Hezký den paní H. ( Použili me příjmení co už nepoužívám 10 roků)

děkujeme za reakci.

Vaše zásilka nesplňovala podmínky pro daný typ přepravy - nebylo použito správné vnější balení, tedy uzavíratelný box z kartonového papíru tvaru krychle či kvádru, bez dalšího vnějšího balení (viz. Obchodní podmínky článek 5.). Dle přiložené fotografie je porušení podmínek zřejmé.

Za řádnou přípravu zásilky odpovídá výhradně příkazce, nikoliv kurýr. Ten je sice oprávně odmítnou převzít zásilku, není to však jeho povinnost.

Veškeré informace potřebné před odesláním zásilky jsou volně dostupné na našich internetových stránkách v Obchodních podmínkách, nápovědě a také Vám byl zaslán informativní email.

Požadovaná částka je složená z poplatku za nesprávné balení, který byl účtován dopravcem nad rámec sjednané ceny (přeúčtováno Vám dle článku 12, písm. f) a ze smluvní pokuty 500 Kč pro porušení podmínek uvedených ve článku 5.

Místem podnikání společnosti Delibarry Inc. je stát Nevada, USA, nikoliv ČR. Dále rozhodnutí ústavního soudu neupravuje smlouvy uzavřené distančním způsobem, tedy např. v podobě obchodních podmínek, dále také nejde o skrytou informaci (OP jsou volně přístupné na našich internetových stránkách a texty upravující pokuty jsou tučně zvýrazněny). Na základě uvedených důvodů se rozhodnutí Ústavního soudu ČR na tuto záležitost nevztahuje.

S pozdravem a přáním příjemného dne,
Legal Department | DeliBarry Inc.
legal@delibarry.com


Požadované řešení

Prosím vás o radu. Moc děkuji a fandím Vám.

Z.P.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému