Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:362
Z toho za letošní rok:39
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 154 stížnostech.

#33182Klamné informace na webu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2019, před 5 měsíci

Ingrid Hrdinová

Znění stížnosti

Dobrý den,
vybrala jsem si na webu AAA auto Jeep Renegade. Po ověření stavu ve svém servisu jsme zjistili, že pravé zadní na nerovnostech vydává divný zvuk. Pneumatiky byly rovněž sjeté. Po třetí urgenci se tedy na nápravu “ prý” podívali, je asi vadný čep. Ptala jsem se co s tím, prý to je lehká oprava, mám si to nechat opravit. Chtela jsem slevu, to asi nebude prý možné. Na webu rovněž byla akční nabídka 340 000,- s možností akontace 70%, kterou jsem chtěla zaplatit ( nabídka je na webu stále aktuální ). Když jsme došli do bodu, že přijímám, akontace je možná pouze 10 % !! a je nutné abych auto vybavila satelitním vyhledávačem, havarijní pojistkou atd... jinak nelze sjednat.
Ptala jsem se proč na webu lžou, sdělili mi, že akontace se týká platby celé kupní ceny 399 999,- v hotovosti ( akontace teda pozbývá smyslu) a že kdybych byla bonitní klient, tak bych to neřešila. Manažer byl vrcholně arogantní. Auto jsem nekoupila.
Jak je možné, že oni podobné praktiky neustále opakují a není možné je zastavit?
Děkuji
Ingrid Hrdinová


Produkt

Informace na stránkách jsou naprosto nepravdivé


Požadované řešení

Prosím o odpověď jak klamání spotřebitele zabránit.
Situace nastala dnes 4.6.2019 v Brně.
Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2019 13:38, před 4 měsíci

Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2019 16:39, před 4 měsíci

Vážená paní Hrdinová,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Velice nás mrzí, že jste získala špatnou zkušenost. Záležitost byla prověřena s pobočkou, následně se s Vámi spojil kolega telefonicky. Jsme připraveni reputaci si u Vás napravit - pokud byste chtěla dál řešit koupi vozu, prosím dejte vědět. Našich zákazníků si vážíme - děkujeme ještě jednou za Váš názor.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO


Ingrid Hrdinová

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.6.2019 16:56, před 4 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Subjekt byl vstřícný, co však bylo na pobočce vyřešeno nikde nepíšou, proč bylo na webu uváněno něco, co neodpovídá pravdě také ne. Více se tím nechci zabývat.
Děkuji
Ingrid Hrdinová