Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#33219Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2019, před 5 lety

Eva Burgerová

Znění stížnosti

Dne 5.2.2019 jsem si zakoupila obuv (cena 1999,- Kč). Po jednom nošení na vrchní části, kde byla připevněna našle se dirka pod mašlí zvětšila. Při reklamaci mi bylo sděleno prodavačkou, že tuto dirku mají všechny páry obuvi, přesto reklamaci přijala. Po 4 dnech byla reklamace zamítnuta. Při jednání mi vedoucí prodejny sdělila, že nebyla zjištěna výrobní ani materiálová vada, ale že je nevhodně zvolená obuv (ústní vysvětlení - velikost obuvi a šíře). Při nesouhlasu se zanítnutím reklamace podle § 2161 odst. 2 Občanského zákoníku mi řekla, že reklamace je pro ni vyřízená. Vše posuzuje ona a chodí každé dva roky na školení. Při opětovném nesouhlasu mi bylo sděleno ať si nechám udělat odborný posudek (pravděpodobně vůbec o výše citovaném § neví a nebo nechce vědět) nebo ať jdu reklamovat někam jinam a nebo se obrátím na Baťa kontakt. Na reklamační lístek jsem tedy uvedla svůj nesouhlas a též znovu odvolání na § 2161 OZ. Přesto mi obuv vrátila stím, že je vše vyřízeno. Obrátila jsem se tedy na Baťa kontakt, kde mi bylo sděleno, že prodavačka je odborně proškolena a schopnosti, znalosti a odborné zkušenosti jsou na nejvyšší možné úrovni. Pokud nesouhlasím, ať se obrátím na soudního znalce nebo na ČOI, ale stejně jsou přesvědčeni o správnosti jejich závěru. Zase vůbec nereagovali na zmíněný § 2161 OZ pouze potvrdili obecné tvrzení své prodavačky.


Produkt

Obuv Gabor, vycházková, lepená, koženka, artikl č. 5246452


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému