Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:818
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33296Mylando AG

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2019, před 3 lety

Tomáš Dorazil

Znění stížnosti

Prvně jsem si od nich zakoupil holící sadu s břity. Poté jsem smlouvu telefonicky ukončil, ale nyní po skoro půl roce mi přišla upomínika na 890 korun. Paní u telefonu mi vysloveně řekla, že je smlouva vypovězena ale doopravdy vypovězena nebyla a co do toho, žádné jejich další zboží mi nepřišlo.


Produkt

"Holící strojek"


Požadované řešení

Vypovězení služby a stažení veškerých nezaplacených poplatků + nezaplacené jistiny, jelikož mi žádné zboží nepřišlo a nehodlám platit za něco, co jsem si vlastně ani nekoupil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 22:44, před 3 lety

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. prostřednictvím telefonu) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne doručení zboží (odstoupit může samozřejmě ještě před tím, než mu bylo zboží doručeno). Pokud spotřebitel svého práva využil, byla smlouva od počátku zrušena a společnost nemá práva žádat zaplacení kupní ceny.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost kontaktoval (nejlépe písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb ponechat si kopii listiny), informoval ji, kdy smlouvu po telefonu ukončil a požádal ji, aby upustila od dalšího neoprávněného vymáhání údajného dluhu. Spotřebitel může také argumentovat tím, že mu žádné zboží nebylo doručeno (teprve doručením zboží začíná běžet čtrnácti denní lhůta pro odstoupení od smlouvy bez udání důvodu). Pokud by společnost i nadále žádala zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že zboží spotřebitelovi doručila.

Dále spotřebitelovi doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitel společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 05:24, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.