Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:447
Z toho za letošní rok:75
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 132 stížnostech.

#33305Zrušení členství

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2019, před 7 dny

Tomáš Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den, den po registraci jsem emailem zažádal o zrušení členství. Poslal jsem několik emailů. Dnes jsem zjistil, že si společnost zaúčtovala v mé bance poplatek za premium členství. Registrace proběhla elektronicky přes email a zrušení chtějí fyzicky nebo faxem !!! Věc předávám právnílkovi !!!! Na emaily do dnešního dne nikdo nereagoval !!!


Požadované řešení

Okamžité zrušení účtu, členství a vrácení poplatku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 12:38, před 6 dny

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2019 15:59, před 5 dny

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com,

děkujeme Vám.


Tomáš Novotný

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.6.2019 16:46, před 5 dny

Dobrý den, to jsem dávno udělal a nikdo se mi neozval !!!

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.