Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33308Pozdní průjezdy, změněné jižní řady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2019, před 2 měsíci

Anna Palasová

Znění stížnosti

Autobus neustále přijíždí pozdě již na první stanoviště o jízdě ani nemluvě a to jakým způsobem jezdí momentálně vaše autobusy je otřesné přidáváte spoje kde jsou zbytečné a ty kterýma jezdilo hodně lidí tušíte.. Naprostá katostrifa!!!


Požadované řešení

Vrátit zpět jízdní řády které platily do 8.6 2019. A lepší školení řidičů!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 13:25, před 2 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 16:23, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.