Společnost


FashionTrade DT company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33312Naine.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2019, před 3 měsíci

Viktorie Sokolova

Znění stížnosti

Zakoupila jsem u spolecnostni kalhoty ktere pres celou nohavici meli prevlecenou snurku asi o sirce 2cm.
Pri zkouseni jsem snurku musela sundat, protoze kalhoty jsou slim (opravdu tesne na telo) nebylo mozne je se snurkou zkusit nebot prekazela a tudiz neslo posoud jak lalhoty sedi.
Nicmene kalhoty jsem musela vratit, nacez mi prisel email od spolecnosti kdy mi davaj na vedomi ze mi vrati pouze 75% ceny a to prave z duvodu odstrizeni snurky. Pak ohaneni se ostatnymi zakazniky a zakonem.
Zakon moc dobre znam. Ale snurka je prekazkou pri zkouseni kalhot.


Produkt

Hugz jeans slim


Požadované řešení

Vraceni cele castky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 13:55, před 3 měsíci

Jestliže spotřebitelka uplatnila právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, odpovídá za snížení hodnoty zboží v případě užívání věci nad rámec jejího vyzkoušení. V rámci čtrnáctidenní lhůty od převzetí zboží může spotřebitelka zboží vyzkoušet pouze do takové míry, jak by tomu bylo v kamenném obchodě před koupí výrobku. Z popisu stížnosti vyplývá, že spotřebitelka oděv pouze vyzkoušela (neužívala jej) a za tímto účelem z něj odstranila součást, která vyzkoušení oděvu bránila. Samotný výrobek tudíž nebyl poničen a je možné jej opět nabízet k prodeji. V takovém případě by ani společnosti nevznikl nárok na náhradu škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 06:52, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.