Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33374Opakované nedoručení zásilky Praha 5 - Košíře

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2019, před 5 lety

Tamara Lorencová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Již po několikáté!!! se mi stalo, že ačkoli si zaplatím službu Balík do ruky, doručovatel na zadanou adresu balícek vůbec nedoručí a odevzdá ho rovnou na poště. Zatím jsem to vždy nějak překousla, ale co je moc, to je moc. Včera mi měl být mezi 13:00 a 19:00 doručen velký balík, schválně jsem kvůli tomu odcházela dřív z práce, abych pro něj nemusela jít na pěšky poštu. Kolem 19:15 mi přišel mail o neúspěšném doručení. Dnes ráno jsem tedy šla na poštu, jako obvykle 15 minutová fronta a já pěkně po svých domů s obrovskou krabicí.Už mi to opravdu připadá jako výsměch!!!


Produkt

Balík do ruky, objednané zboží z e-shopu


Požadované řešení

Požaduji vrácení poštovného, stalo se to víckrát, doteď jsem to tolerovala, ale takhle to nemůže fungovat. Služba Balík do ruky absolutně postrádá smysl!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému