Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Již po několikáté!!! se mi stalo, že ačkoli si zaplatím službu Balík do ruky, doručovatel na zadanou adresu balícek vůbec nedoručí a odevzdá ho rovnou na poště. Zatím jsem to vždy nějak překousla, ale co je moc, to je moc. Včera mi měl být mezi 13:00 a 19:00 doručen velký balík, schválně jsem kvůli tomu odcházela dřív z práce, abych pro něj nemusela jít na pěšky poštu. Kolem 19:15 mi přišel mail o neúspěšném doručení. Dnes ráno jsem tedy šla na poštu, jako obvykle 15 minutová fronta a já pěkně po svých domů s obrovskou krabicí.Už mi to opravdu připadá jako výsměch!!!
Balík do ruky, objednané zboží z e-shopu
Požaduji vrácení poštovného, stalo se to víckrát, doteď jsem to tolerovala, ale takhle to nemůže fungovat. Služba Balík do ruky absolutně postrádá smysl!
|
Tweet |