Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#33376Stížnost na doručovatele do ulice Čiklova 13

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 minut 3 sekundy

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2019, před 5 lety

Nina Kolářová

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych si stěžovala na doručovatele do naší ulice Čiklova 13 v Praze. Nikdy na nás nikdo nezvoní, i když jsme doma. Přítel pracuje často z domova a nikdy žádné zazvonění neslyšel, i když jsme pak ve schránce našli výzvu. Od 28.05.2019 jsem měla údajně na poště balíček, ale běžná výzva mi tentokrát ani nepřišla. 6.6.2019 přišla až druhá výzva, že si mám balíček vyzvednout do 12.06.2019. Na vyzvednutí tohoto balíčku jsem tedy měla opravdu málo času, jelikož jsem výzvu objevila až 11.06.2019 večer. Na poště mi bylo řečeno, že mi žádná stížnost stejně nepomůže, protože je doručovatelů málo a jsou nedostatkové zboží. Pokud všichni doručovatelé pracují s takovým přístupem, tak se tedy jako zákazníci máme na co těšit. Doručovatelé by neměli pracovat s vědomím, že se jim stejně nic nestane a proto svou práci nebudou provádět důsledně. Dříve jsem také pracovala často z domova a paní doručovatelka na mě dokonce i klepala, když mi nesla balíček. Teď už se nikdo nenamáhá ani zazvonit, natož hodit výzvu do schránky!


Požadované řešení

Doručovatelům by se mělo domluvit, aby svou práci vykonávali pořádně. Za špatné plnění práce by měli mít nějaké postihy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému