Společnost


GOLDENBURG GROUP LTD

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33382Nekale proinvestované peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.06.2019, před 2 měsíci

Stanislav Polášek

Znění stížnosti

Dobrý den,

u mé osoby a klientského účtu č. 517116 (Tradecentrum.com) vznikla během krátké doby (defacto prvním dnem, byť účet se uzavřel za několik dní) ztráta ve výši 109 583 Kč a to z důvodu nekalého jednání pana Peterky, který mě do vaší společnosti "nahnal". Mojí podmínkou bylo, že chci kupovat akcie. Vždy se bavil pouze o akciích- až po registraci a odeslání peněz spolu s uzavřením obchodu mi bylo postupně vysvětleno, že se jedná o CFD a co to znamená. Nemluvě o tom, že mě nikdo neupozornil dopředu, že výše ztráty může být 100% z objemu nakoupených akcií- to jsem se dozvěděl až postupně. Navíc takto raketovým tempem.

Nevím pod jakou konkrétní společnost z vašeho "řetězu společností" pan Peterka patří (zřejmě Quaentas).

Nemluvě o tom, že paní Zdráhalová z Quaentas (asistentka p.Peterky) mi informace o rizicích posílala, až jsem měl peníze prodělané....to by také tak být nemělo a je to více než velké pochybení.


Produkt

účtu č. 517116 (Tradecentrum.com)


Požadované řešení

Navrhuji smírné řešení- ponechte si 30 000Kč (tuto částku bych stejně vynaložil na pozdější řešení sporu) a zbytek mi zašlete zpět na účet, ze kterého jsem peníze posílal.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2019 12:22, před měsícem

Společnost GOLDENBURG GROUP LTD je společností zřízenou dle kyperského práva, nicméně se při nabízení služeb zaměřuje na české spotřebitele (webové stránky v českém jazyce). Rozhodným právem pro smlouvu se spotřebitelem tak bude právo české.

Dle ustanovení § 1811 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí společnost splnit informační povinnost vůči spotřebiteli ještě před uzavřením smlouvy. Společnost musí spotřebitele m.j. informovat o označení služby a popisu jejich hlavních vlastností. Lze dovodit, že hlavní vlastností služby je skutečnost, zda jde o investování do akcií nebo se jedná o CFD. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl. Je-li právní jednání neplatné, měly by smluvní strany nastolit stav jako před uzavřením smlouvy, tedy vrátit si poskytnutá plnění.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2019 16:52, před 22 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.