Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#33441Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2019, před 4 měsíci

Lucie Popravová

Znění stížnosti

V posledním vyúčtování T-mobile jsem zjistila, že mi bylo strženo dne 28.5.2019 2x 50,-Kč jednou v 16,50 hod, podruhé 16,51 hod.,
za SMS na tel. číslo 90309050, SMS jsem ani neposílala ani z tohoto čísla nedostala ani neuskutečnila odchozí ani příchozí hovor, v telefonu nemám žádný záznam. Vůbec jsem netušila co je to za číslo než jsem zjistila na internetu, že nejsem sama.Tudíž nechápu, jak si může někdo dovolit bez upozornění naúčtovat za neuskutečněnou SMS peníze ani nevím za co!?


Produkt

tel. číslo: 90309050


Požadované řešení

Žádá o navrácení finanční částky, která byla mi byla neoprávněně naúčtovaná.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 07:02, před 4 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.