Společnost


Končický David

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3347Zrušení zájezdu do Říma a odmítání vrácení peněz od ledna 2014

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2014, před 6 lety

Jaroslav Novák

Znění stížnosti

V listopadu 2013 jsem na slevovém portálu Slevy jako kráva objednal valentýnský pobyt pro dvě osoby do Říma. K tomu byly nabízeny letenky zdarma. Přes svého zaměstnavatele jsem nakonec "zájezd" zaplatil v lednu a čekal. CA Cityholidays se mnou komunikavala velmi sporadicky a ještě týden před odletem mi odmítali poslat letenky a vouchery na hotel. 20 hodin před plánovaným odletem nakonec zavolal pan Končický s tím, že letecká společnost zrušila let. Zjistil jsem si, že žádný let zrušen nebyl a že pan Končický pouze hraje o to, abych připlatil za letenky u (údajně) jiné společnosti. Odmítl jsem a tak zájezd zrušil.
Od té doby mi odmítá vrátit peníze a vymlouvá se na to, že ani jeden ze tří účtů, které jsem mu postupně naposílal, není funkční a peníze se mu vrací zpět.
Nekomunikují a peníze nevracejí. Dnes to jsou již 4 měsíce... Nereagují ani na doporučení dopisy, ani na maily. Občas odepíší SMS...


Produkt

Pob\t v Římě přes slevový portál Slevy jako kráva a CA Cityholidays


Požadované řešení

Požaduji vrácení částky 10 tis. Kč a vynaložené náklady na vymáhání své pohledávky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 11:58, před 5 lety

V tomto případě hraje důležitou roli, kdo byl smluvním partnerem spotřebitele. Jedině tento subjekt mohl zrušit zájezd. Také záleží na skutečnosti, jaký vztah mají mezi sebou uvedené subjekty. V případě, že subjekt nevrátí peníze dobrovolně, může se spotřebitel domáhat svého práva u soudu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 16:46, před 5 lety

Subjekt Končický David byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.