Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#33547SMS výzva k uhrazení dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2019, před 3 měsíci

Kamil Fila

Znění stížnosti

Dobrý den,

Před asi 3-4 lety mě po noční vzbudila telefonátem nějaká paní, že má úžasné žiletky co vás i samy oholí a já nevím co všechno. V polospánku jsem jí na to přikývl a po nějakém čase mi dorazil daný produkt tuším za 129,- dobírkou, kde jsem ho také rovnou zaplatil, jelikož nehodlám někam posílat peníze dokud nic nemám v ruce. Od včerejška mi došla už druhá SMS, že mám zaplatit 545,- na jejich účet, tak jsem si o Chesterfield International AG něco hledal a nestačím se divit.. Chtěl bych se tedy zeptat jak dále postupovat, jestli jim stačí písemně napsat do Prahy, že z mé strany vše proběhlo v pořádku a nemám zájem jim uhradit jejich fiktivní poplatek, nebo co mám vlastně dělat. Neotevřenou krabičku jsem náhodou našel ještě doma ve skříni, ale fakturu či jiné papíry od něj už nemám.

Děkuji za odpověď a přeji hezký den.


Produkt

Číslo případu z sms: 184352; Čárový kód na krabičce: 5904259244367


Požadované řešení

Chtěl bych se dožádat toho, že nemíním platit další peníze za již předem uhrazený produkt a nikde nemám ani záruku, že po případném uhrazení 545,- mi za rok nenapíší znovu, že chtějí opět nějaké peníze, kdy mi mezitím budou narůstat další penále. Děkuji


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 23:11, před 3 měsíci

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost vyzval, aby mu doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupujícímu skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - uzavření kupní smlouvy. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý neexistencí smlouvy nebo nedodáním zboží.

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2019 10:02, před 2 měsíci

Odběratel doposud neuplatnil reklamaci u inkasní agentury. Věřitel předmětnou platbu neeviduje, proto je nutné ze strany odběratele ji doložit dokladem. Pokud se na základě dokladu platba na účtu věřitele dohledá, tak případ bude uzavřen. Ohledně požadavku na potvrzení o bezdlužnosti je nutné obrátit se na dodavatele.

Alektum, s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2019 16:01, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2019 06:34, před 15 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.