Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:55
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#33555Lež.. Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 minut 46 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2019, před 27 dny

Jozue elizeus Raboni

Znění stížnosti

Uzavřel jsem smlouvu na tarif datař, a TV, videoteka..ziji v Německu po většině doby jsem tam..prekrocim hranici a tel je zablokován..volam na infolinku, a prý jsem v solusu a proto mám nárok jen na základní služby..uz jsem měl uzavřenou smlouvu a po půl roce mě vše fungovalo..sic 3krat do měsíce jsem neustále musel řešit problémy..problem je ze každý zaměstnanec říká něco jiného..mnohdy jsou to nesmysly..vedoma lež...nebudu psát o všem co jsem s t mobil zažil.. Samotnému je těžké uvěřit že něco takového se vůbec může stát v 21stoleti.. Celá společnost je defektni..a stát by jim měl odebrat licenci a většinu zavřít..proto každému doporučuji nruzavyrat žádnou smlouvu.. Vse řešit dobijicimy kartami... Žádná smlouva!!!! Vždy to bude spjaté s nějakým podvodem.


Produkt

Uzavření smlouvy na službu kterou nemohu využívat..vsichni otom věděli přesto se mnou smlouvu uzavřely.. Prý jde o podvod který jim nařizuje Praha...a peníze s těchto podvodu si ponechavaji..


Požadované řešení

Reklamace služeb.. K čemu mi tarif je když ho nemůžu využívat..


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 07:37, před 27 dny

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.