Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:55
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#33569Pochvala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 56 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2019, před 27 dny

Ondřej Sokolovský

Znění stížnosti

Všichni si tady jen stěžují a já bych rád pochválil, ale úsek na tento požadavek jsem nenašel, proto píši zde!
Rád bych pochválil operátorku Simonu Houškovou,dnes jsem sní řešil nový tarif pro syna a vyšla mi ve všem vstříc a měla velice příjemné vystupování. Takových operátorů moc není, proto jsem na to chtěl upozornit.
Děkuji Sokolovský...


Produkt

Nový paušální tarif


Požadované řešení

Finanční ohodnocení paní Simony Houškove,takových operátorů by jste si měli vážit


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 15:44, před 27 dny

Děkujeme za zaslání zkušeností s uvedenou společností. Jelikož však spotřebitel neuplatňuje vůči společnosti žádný nárok, stížnost uzavíráme. Stížnost ale ponecháváme zveřejněnou, tudíž ostatní návštěvníci našich webových stránek mají možnost se s jejím obsahem seznámit.