Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na webových stránkách Královny slev jsem na konci loňského roku zakoupila poukaz na 30 dní neomezený poukaz do Studia Extreme (Hůrka) za 999,-. Chtěla jsem tento poukaz využít, proto jsem opakovaně volala na telefonní číslo do Studia Extreme, také jsem psala e-mail, ale nikdy mi telefon nebyl zvednut ani jsem nedostala odpověď na e-mail. Také jsem jela do Studia osobně, ale bylo zamčeno a za dveřmi byla clona, i když byla otevírací doba. Proto jsem napsala e-mail Královně slev, že bych chtěla tedy poukaz reklamovat. Až po měsíci se mi dostala odpověď v podobě jedné věty, a to pouze že studio funguje zcela normálně a že ho mám kontaktovat. Opět jsem se pokoušela dovolat, a opět mi telefon nikdo nezvedal. Poukaz je platný na celý rok 2014, ale jelikož jsem pobývala v Praze hlavně předchozích měsících, chtěla jsem už poukaz využít co nejdříve, ale neměla jsem možnost. Po tomto jednání bych tedy chtěla tuto službu reklamovat a své peníze dostat zpět.
30 dní neomezený VIP vstup do STUDIA EXTREME na všechny procedury za 999,-
Chci tuto službu reklamovat a požaduji vrácení peněz, protože mi to celé připadá jako podvod a s jednáním jak Studia Extreme tak s chováním Královny slev (odepsání na moji stížnost až po měsíci) nejsem vůbec spokojená. A také, a hlavně, protože jsem poukaz nemohla využít když jsem chtěla.
|
Tweet |