Společnost


GELIKON PRAHA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3359Nevyužití služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2014, před 10 lety

Marie Daňková

Znění stížnosti

Na webových stránkách Královny slev jsem na konci loňského roku zakoupila poukaz na 30 dní neomezený poukaz do Studia Extreme (Hůrka) za 999,-. Chtěla jsem tento poukaz využít, proto jsem opakovaně volala na telefonní číslo do Studia Extreme, také jsem psala e-mail, ale nikdy mi telefon nebyl zvednut ani jsem nedostala odpověď na e-mail. Také jsem jela do Studia osobně, ale bylo zamčeno a za dveřmi byla clona, i když byla otevírací doba. Proto jsem napsala e-mail Královně slev, že bych chtěla tedy poukaz reklamovat. Až po měsíci se mi dostala odpověď v podobě jedné věty, a to pouze že studio funguje zcela normálně a že ho mám kontaktovat. Opět jsem se pokoušela dovolat, a opět mi telefon nikdo nezvedal. Poukaz je platný na celý rok 2014, ale jelikož jsem pobývala v Praze hlavně předchozích měsících, chtěla jsem už poukaz využít co nejdříve, ale neměla jsem možnost. Po tomto jednání bych tedy chtěla tuto službu reklamovat a své peníze dostat zpět.


Produkt

30 dní neomezený VIP vstup do STUDIA EXTREME na všechny procedury za 999,-


Požadované řešení

Chci tuto službu reklamovat a požaduji vrácení peněz, protože mi to celé připadá jako podvod a s jednáním jak Studia Extreme tak s chováním Královny slev (odepsání na moji stížnost až po měsíci) nejsem vůbec spokojená. A také, a hlavně, protože jsem poukaz nemohla využít když jsem chtěla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému