Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V e-shopu ZOOT jsem vytvořila objednávku skládající se ze dvou položek v ceně 199,- Kč za náušnice a 1.714,- Kč za pantofle. Po započtení kreditů (20% z ceny každé částky) dělala celková cena objednávky 1.530,- Kč (logicky tedy náušnice v ceně 159,- Kč a pantofle v ceně 1.371,- Kč). Avšak při přechodu na stránku s platbou se mi najednou objevila úplně jiná (vyšší) cena zboží, než v objednávce. Kontaktovala jsem tedy společnost ZOOT, abych se zeptala na tento rozdíl. Bylo mi sděleno, že mi bude objednávka upravena na původní částu (po zaslání printscreenu objednávky). Tak se i stalo, celková cena zůstala stejná jako v původní objednávce, ale u zboží došlo k jinému rozdělení cen. Toho jsem si ale nevšimla, nijak jsem totiž objednávku podrobně neprohlížela a vzhledem k tomu, že celková cena byla stejná mě ani nenapadlo, že ceny položek budou oproti původní objednávce o kterou jsem měla zájem, jiné. Jenže při vrácení části objednávky, pantoflí v ceně 1.371,- Kč, mi bylo následně vráceno pouze 1.316,- Kč (navíc až na základě urgence po uplynutí čtrnáctidenní lhůty) s vysvětlením, že úprava objednávky na původní ceny nebyla technicky možná. S tímto vysvětlením opravdu nemohu souhlasit.
Vrácení rozdílu zaplacené částky ve výši 55,- Kč.
|
Tweet |