Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33663Opětovné nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2019, před 5 lety

Iveta Tvrdková

Znění stížnosti

Měla jsem objednaný termín 25.6.ze skladu ve Zdibech mezi 14-17 hod-zboží nebylo dodáno /již předtím se tak stalo 2x, že jste zboží nedodali/. Manžel se kvůli tomu uvolňoval z práce, protože mi bylo slíbeno, že zásilka dorazí. Katastrofa!!!
Chováte se k zákazníkům velmi nekorektně-nepřišla mi ani zpráva, nikdo nezavolal, pokud bych se sama nezajímala, nevím nic.Rozhodně uvědomím obchodníka o Vašem způsobu jednání a budu nakupovat jen u firem, které nemají dodavatelskou smlouvu s Vaší firmou.
Stejně tak Vám napíši recenze, které Vám rozhodně dobré jméno neudělají.
Budu chtít zaplatit vzniklé náklady na čas a cestu, kterou jsme několikrát z Prahy do Zákolan marně podnikli
Nechce se mi věřit, že by k Vám měla přecházet rakouská firma-Ti by si toto k zákazníkům nedovolili.
Tvrdková Karmazínová


Produkt

koberce č. L6000008130


Požadované řešení

Asi právní cestou, nevím, jak jinak se mám k objednané zásilce dostat, když zboží nedoručíte ani v předem objednaném termínu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému