Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#33682Doplatek za předčasné ukončení věrnostního programu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2019, před 5 lety

Marianna Juročková

Znění stížnosti

Dobrý den,

UPC služby využívám už přes 7 let, všechny faktury jsem vždycky uhradila včas, bohužel z důvodu stěhování jsem musela včera podat výpověď. Bylo mi zděleno, že mi bude naúčtován nesmyslný poplatek ve výšce 2000 kč za předčasné ukončení věrnostního programu.

Psala jsem jim email, proč se neřídí podle § 63 zákona o elektronických komunikacích, který umožňuje společnosti účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy uzavřené na dobu určitou ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.

Odpověď UPC byla, že požaduji vrátit slevu, která mi byla poskytnutá za uplynulé měsíce. O poplatku za předčasné ukončení smlouvy uzavřené na dobu určitou ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy nepadlo ani slovo.


Požadované řešení

Můžete to prosím přešetřit, proč nemůžu doplatit jednu pětinu součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy namísto požadovaných 2000 kč?

Děkuju.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému