Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
UPC služby využívám už přes 7 let, všechny faktury jsem vždycky uhradila včas, bohužel z důvodu stěhování jsem musela včera podat výpověď. Bylo mi zděleno, že mi bude naúčtován nesmyslný poplatek ve výšce 2000 kč za předčasné ukončení věrnostního programu.
Psala jsem jim email, proč se neřídí podle § 63 zákona o elektronických komunikacích, který umožňuje společnosti účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy uzavřené na dobu určitou ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Odpověď UPC byla, že požaduji vrátit slevu, která mi byla poskytnutá za uplynulé měsíce. O poplatku za předčasné ukončení smlouvy uzavřené na dobu určitou ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy nepadlo ani slovo.
Můžete to prosím přešetřit, proč nemůžu doplatit jednu pětinu součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy namísto požadovaných 2000 kč?
Děkuju.
|
Tweet |