Společnost


dm drogerie markt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#33720Neodečtení slev za věrnostní body

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 20 dny

Jarmila Zajíčková

Znění stížnosti

Vlastním kartu DM active beauty. Pravidelně nakupuji v drogeriích DM. Pokladní mi odmítají říci kolik mám nasbíraných bodů na slevy a uplatnit mi je při placení. Karta DM se zákaznickým číslem prý neplatí, pokud neznám heslo. Nevím o jaké heslo se jedná. V minulosti jsem žádné heslo nikdy nepotřebovala a pokladní mě vždy upozornily, že mohu uplatnit slevu. Proč došlo ke zhoršenému přístupu ke stálým zákazníkům?


Požadované řešení

Zákaznická karta DM má číslo a čárový kód. To by mělo být dostatečné pro identifikaci zákazníka a uplatnění jeho nasbíraných bodů pro slevy při placení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2019 08:48, před 20 dny

Dle podmínek účasti v programu active beauty jsou body zákazníkovi vedeny na jeho účtu, kde také mohou být zobrazeny. Ke svému účtu může zákazník přistupovat po přihlášení pomocí poskytnuté e-mailové adresy nebo pomocí čísla karty a PINu, který mu byl přidělen při registraci. Každý registrovaný držitel karty si po zadání přístupových údajů může zobrazit stav bodů a jednotlivé úkony ostatních držitelů karet, kteří získávají body na společný účet.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2019 09:09, před 19 dny

Vážená paní Zajíčková,

pro přihlášení do konta active beauty karty a čerpání slev je potřebný pin. Pin jsou 4 čísla, která jste si sama zvolila při registraci karty. Jestli jste pin zapomněla a chcete si zvolit nový pin, tak využijte následující odkaz https://www.payback.at/cz/novy-pin/forgot-pin-introseite .

Po zvolení možnosti "získat odkaz pro nový pin" zadáte Váš e-mail a potvrdíte. Do Vaší e-mailové schránky obdržíte e-mail s textem ve kterém bude zvýrazněné "klikněte zde". Po kliknutí se Vám zobrazí tabulka, do které zadáte nový pin (4 čísla). Jestli zvolíte možnost vpravo "získat nový pin", tak zadáte Vaše údaje a následně nový pin.
Jakmile bude pin úspěšně změněn, tak uvidíte informaci, že byl nový pin úspěšně uložen.

Změna a nastavení pinu je také možné přímo v našich prodejnách dm za pomoci personálu.

V případě, že se Vám přihlášení nezdaří, tak nás kontaktujte na bezplatném tel. čísle 800 100 808 (po-pá, 8:00-21:00 hod.).

dm zákaznický servis


Jarmila Zajíčková

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.7.2019 15:36, před 16 dny

Hodnocení: