Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 26.4.2019 jsem si u společnosti Academic-Singles zakoupila v rámci reklamní kampaně prémiové členství na zkoušku na měsíc. Toto členství jsem 24.5.2019 písemnou formou e-mailem vypověděla.Bylo mi však sděleno, že i přes to mi bude členství prodlouženo na další 3 měsíce. Ve Všeobecných podmínkách je, že členství má být zrušeno 14 dní předem, nicméně také tu je, že se 14ti denní výpovědní lhůta netýká členství zakoupených v rámci reklamních kampaní. Tam žádný termín uveden není a společnost si jej zjevně upravuje dle vlastních potřeb. Přestože mi žádná částka za prodloužení členství nebyla sdělena, nikde jsem nedala s prodloužením souhlas účtují mi nyní poplatek i s penále za neuskutečněnou platbu a vyhrožují exekucí. Na můj další e-mail odeslaný 23.6. 2019 do dnešního dne (28.6.2019) nikdo nereagoval. Obávám se, že tímto způsobem, kdy není možné členství zrušit, budu tuto společnost sponzorovat do smrti. A to rozhodně nechci! Prosím o radu, jak v tomto případě postupovat a kam se obrátit, aby společnost Academic-Singles nemohla dále ve svých praktikách uvádění zákazníků v omyl pokračovat?
seznamka
vrácení neoprávněně účtovaného poplatku, ukončení členství
|
Tweet |