| Počet nahlášených stížností: | 621 |
| Z toho za letošní rok: | 15 |
| Stále v řešení: | 3 |
63%
37%
Dobrý den, upozorňuji že veškeré zboží v AKCI, dnes mnou zakoupené, mi bylo naúčtováno za plnou původní nezlevněnou Cenu.Dále by mě velice zajímalo který skot má plece na zádi, aneb "hovězí zadní bez kosti z plece"??! Prezentováno i v aktuálním letáku. U spousty zboží nebyly vůbec ceny a u dalšího lživé ceny Neuvěřitelný zážitek.. Po x letech jako věrný zákazník odcházím ke konkurenci. Zřejmě spolehate na to, že ti chudáci důchodci nemají ssebou brýle a naneštěstí to zjistí až doma a Tam si můžou s účtenkou Leda vytřít..... A I kdyby si účet chtěli zkontrolovat, tak ta stojící masa lidí za nimi včetně pokladní, by je ukamenovala kvůli zdržení. snad si to tady někdo přečte a na celý kauf se vybodne jako já. Takže sorry jako!!
Produkty v "akci" mnou zakoupene :Manhattan 1400ml,k.mlecna zmrzlina 12x38ml,müllermilch 425g,GD oriskovy 190g,klob. Se syrem 350g.jinak identifikovat nelze, zadne kody produktu na uctence nejsou
Přestat lákat na ceny a zboží, které nejsou pravdivé a nestrkat lidem do schránky nesmyslné lživé letáky.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Vyjádření dTestu
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.