Společnost


Hera Fashion Investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33800Nevrácení poštovného za jejich špatnou zásilku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 16 dny

Radek Merta

Znění stížnosti

Poslali mi rifle o 10cm kratší a vymlouvali se, že jsem pořádně nevybral velikost, i když velikost byla správná, poslal jsem je zpet po domluve a že budu chtít vrátit poštovné, neboť chyba nebyla z mojí strany. A stejně mi uhradily na učet jen částku za rifle, takže jsem škodny já o 128 kc
bohužel :-(


Produkt

panksé rifle cena 602 kc


Požadované řešení

Byl bych rád, kdyby mi poslali i tech 128 kc na učet, nevím proč bych měl být škodny, v dobré víře jsem si u nich zakoupil rifle a jsem zklamany a už nikdy bych na jejich stránky nešel..


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2019 11:55, před 15 dny

Do 14ti dnů od převzetí zboží může spotřebitel odstoupit od kupní smlouvy, pokud zboží zakoupil distančním způsobem, tedy například na internetu, jak stanoví § 1829 občanského zákoníku. Odstoupení od kupní smlouvy znamená zrušení smlouvy od samého počátku. Povinností spotřebitele je zboží vrátit a povinností prodejce je vrátit veškeré peněžní prostředky, které od spotřebitele přijal, a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud by si spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží). Mimo to má podnikatel také povinnost spotřebitele informovat o tom, že v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží (náklady, které měl spotřebitel se zasláním zboží zpět k prodávajícímu). Neučiní-li tak podnikatel, je povinen dle § 1832 odst. 3 občanského zákoníku tyto náklady spotřebitelce nahradit.

Pokud skutečná velikost výrobku odpovídá velikosti popsané u objednávky, prodávající není povinen věc vyměnit v rámci reklamace, jelikož ta není vadná. Pokud však skutečná velikost neodpovídá, může spotřebitel věc reklamovat, a tehdy bude prodávající povinen spotřebiteli bezplatně dodat v 30 denní zboží, které bylo předmětem objednávky. Pokud by spotřebiteli v souvislosti s oprávněnou reklamací vznikly náklady např. na poštovné, prodávající by byl povinen je uhradit, dle § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jako náklady účelně vynaložené k uplatnění reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2019 12:18, před 15 dny

Dobrý den,

Nejednalo se o úmyslné jednání. Denně řešíme několik reklamací a vždy vracíme poštovné. Je možné, že na to nějaký kolega zapomněl, nebo neměl dostatek informací - např. číslo účtu kam lze tuto částku vrátit.

V příloze zasíláme potvrzení odeslání peněz a omlouváme se za komplikace.


Radek Merta

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.7.2019 12:38, před 14 dny

Hodnocení:

Komentář: Moc dekuji Vaší společnosti dTest - Vašestížnosti.cz, jsem moc rád, že existuje společnost, která se zabývá problémy lidí, kteří mají problémy s eshopy a v dobré víře nakupuji a poté jsou nemile překvapeni s nečestným jednáním. Dekuji za pomoc
Merta