Společnost


PrePay s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#33804Nedodaný časopis Digitální foto č. 187

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 2 lety

Helena Otipková

Znění stížnosti

Časopis Digitální foto č. 186 jste mi dodali opožděně po reklamaci. Děkuji, ale zas nedorazilo další číslo 187...???


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze, ať si mohu časopis objednat u jiného vydavatele. Otipka


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2019 10:19, před 2 lety

Pokud má spotřebitel sjednané předplatné, v rámci kterého mu mají být doručovány časopisy, potom v případě jejich nedoručení neplní druhá strana svou smluvní povinnost. Tuto skutečnost doporučujeme spotřebiteli u společnosti, která předplatné zajišťuje, reklamovat.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci včetně odstranění vady ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Pokud prodávající neprovede nápravu ve výše uvedené lhůtě (nedodá zboží), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
2.7.2019 15:47, před 2 lety

Reklamace nedoručení časopisu č.187 jsme obdrželi 24.6.2019 a časopis bude opakovaně zaslán na adresu předplatitele

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 07:59, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Helena Otipková

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.8.2019 06:46, před 2 lety

Hodnocení:

Komentář: Jsem rád, že existujete. Aspoň takovouto cestou má spotřebitel nějaké to zastání. Děkuji. Otipka