Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#33808Dodany vadny vyrobok - mobil Samsung S6 Edge; firma neodpoveda na reklamaciu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2019, před 5 lety

Ludmila Zigova

Znění stížnosti

Zakupeny mobil Samsung S6 EDGE, faktura prisla z firmy System Centre, s.r.o., Perucka 2483/9, 120000 Praha 2.

Mobil je nefunkcny, nepouzitelny, diely neboli originalne v ziadnom pripade. Bateria sa vzdula po nabiti, zrejme vietnamec zo System Centre pouzil bateriu uz po zivotnosti.

Jediny kontakt na firmu je e-mail: system-centre@post.cz.

Poslala som e-mail, ziadna reakcia z firmy.

Ako je mozne ziskat iny kontakt na firmu, a vybavit reklamaciu?


S pozdravom,
L.Z.


Produkt

Mobilny telefon Samsung S6 Edge, SM-G925F, 32GB, S/N: R58H2146LHW. Baterie v mt - S/N: RF8G92FK57L.


Požadované řešení

Vybavenie reklamacie, vraceni penez za nepouzitelny vyrobok.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému