Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 8 |
Zakupeny mobil Samsung S6 EDGE, faktura prisla z firmy System Centre, s.r.o., Perucka 2483/9, 120000 Praha 2.
Mobil je nefunkcny, nepouzitelny, diely neboli originalne v ziadnom pripade. Bateria sa vzdula po nabiti, zrejme vietnamec zo System Centre pouzil bateriu uz po zivotnosti.
Jediny kontakt na firmu je e-mail: system-centre@post.cz.
Poslala som e-mail, ziadna reakcia z firmy.
Ako je mozne ziskat iny kontakt na firmu, a vybavit reklamaciu?
S pozdravom,
L.Z.
Mobilny telefon Samsung S6 Edge, SM-G925F, 32GB, S/N: R58H2146LHW. Baterie v mt - S/N: RF8G92FK57L.
Vybavenie reklamacie, vraceni penez za nepouzitelny vyrobok.
|
Tweet |