| Počet nahlášených stížností: | 658 |
| Z toho za letošní rok: | 13 |
| Stále v řešení: | 0 |
15%
85%
Dobry den, stale mi nekdo od Vas pise vyzvy k uhrazeni faktury, kterou uz jsem davno uhradila. Byla bych velice rada, kdyby jste si tam udelali poradek. Dekuji s pozdravem Vavrova
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost by měla být schopná vysvětlit spotřebiteli, za co přesně je předmětná částka vyúčtována, protože i v případě sporu by muselo být relevantními důkazy prokázáno, že nárok na zaplacení dlužné částky vznikl.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, popřípadě v soudním občanskoprávním řízení nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.