Společnost


Jana Gryc Přecechtělová

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#33853Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2019, před 5 lety

Marcela Koplová

Znění stížnosti

Dobrý den,
12.června jsem v tomto eshopu udělala objednávku č. 2007, za 1.429,-- Kč. Hned druhý den jsem bankovním převodem objednávku uhradila. Eshop 14.června potvrdil přijatou platbu.Pak se nic nedělo, zkoušela jsem několikrát volat na uvedené číslo, stále nedostupné...číslo je (viz referenční údaj).Dne 27.června jsem si na stránkách živnostenského úřadu na paní majitelku eshopu našla jiné telefonní číslo (viz referenční údaj), paní telefon zvedla, ale řekla, že to není ona, koho sháním...do 2 hodin mi přišla zpráva, že zásilka je odeslaná, ale zatím nic nedorazilo, na emailový dotaz, aby mi sdělila číslo zásilky, opět nereaguje, takže mám zato, že zásilka odeslaná není...


Produkt

kód zboží 1001 Tričko sestřička vel.XXl za 190,00Kč., kód zboží 096 Hrnek práce za 199,-- Kč., kód zboží 329 Hrnek Pracuji na 100% 190,--., kód zboží 277 Láhev na pití - Pro štěstí 250,--, kód 164 Hrnek Zdravotní sestra v počtu 4 ks po 150,-- za 600,-- Kč. Celkem 1.429,-- Kč.


Požadované řešení

Vrácení peněz na bankovní účet či okamžité dodání zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému