| Počet nahlášených stížností: | 258 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
85%
15%
Dobrý den
V poště se jsem našel upozornění na nevyzvedlý balíček od společnosti Helvetia Apotheke s nulovou dobírkou. Ze zásady již několik let nikdy neřeším objednávky po telefonu,tak jsem si jistý,že jsem si žádnou zásilku neobjednal a nemám o tyto výrobky zájem.
Z tohoto důvodu zásilku ani nepřevezmu.
Děkuji Roubal Daniel
Nevyžádaný balíčel
Již mě nekontaktovat a ani posílat jakkékoli produkty
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ji o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Dobrý den,
abychom mohli provést storno a výmaz z naší databáze, potřebujeme Vás dohledat v systému, prosíme o zaslání adresy, popř. tel. čísla. Nejlepší bude, když zkontaktujete přímo zákaznické oddělení: info.cz@helvetia-dm.com, 234 099 888.
Co se týká objednávek, lze je u naší společnosti provádět nejen telefonicky.
Děkujeme za spolupráci.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.