Společnost


Szlauer Pavel

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3390Nevrácené peníze za pozdní vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2014, před 5 lety

David Král

Znění stížnosti

Taktéž jsem zakoupil sluchátkana portálu kralovnaslev.cz, kde už nikdy více nenakoupím.

Koupil jsem Dr. Dre Audio Beats Tour sluchátka za 889 Kč. Sluchátka do měsíce poslat, což už jenom to mi přišlo divné. Byl tomo model 4 roky starý. Dobře, za ty peníze jsem toho moc nečekal. Ale po cca 6 měsících jsem u něj sluchátka reklamoval přesně dle zákona. Jelikož se ani po 40 dnech od přijetí zásilky neozval, požádal jsem ho o vrácení peněz za zboží na účet, protože nebyla reklamace vyřízena do 30 dnů.

Poslal jsem jak jemu tak i královně slev urgenci, že chci zpět své peníze. Ale asi až po měsíci mi královnalslev odpověděla, že se to pokusí řešit. Ale pak už žádná odpověď. Szlauer se mi ozval asi až po dvou měsících, že nechápe proč chci peníze a ne nový kus. Tak jsem mu zrecitoval zákon na což už neodpověděl.

Jak královna tak on dělají mrtvé brouky a každý měsíc posílám nový email a dopis. Tento stav trvá už přes půl roku!

Zvažuji se spojit s dalšími ošizenými zákazníky a pokud částka přesáhne 5000 Kč, podáme trestní oznámení na Policii.

David Král


Produkt

Monster Beats Tour sluchátka


Požadované řešení

Vrácení peněz na bankovní účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 10:43, před 5 lety

V případě, že prodejce nevyřídí reklamaci výrobku do 30 dnů od jejího uplatnění, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a žádat vrácení peněz zpět. Tento nárok doporučujeme vznést písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Dále je nutné mít doklady o tom, že spotřebitel reklamaci uplatnil. Zároveň může spotřebitel podat podnět Čěské obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele - konkrétně § 19, kde je stanoveno, že prodejce je povinný vystavit reklamační protokol a vyřídit reklamaci v dané lhůtě.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 19:34, před 5 lety

Spotřebitel nám sdělil ke stížnosti následující: Dobrý den, před nedávnem jsem zasílal stížnost na obchodníka Pavel Szlauer (http://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-574/szlauer-pavel). Jednalo se o problém se sluchátky. Posléze po zaslání stížnosti, jsem zaslal podnět i na ČOI, která tento týden zasáhla. Pan Szalauer peníze zaslal zpět a dnes dorazili, teprve až na tento podnět.