Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:283
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 53 stížnostech.

#33907Vrácení zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.07.2019, před 4 měsíci

Jana Kindlová

Znění stížnosti

Dobrý večer

16.6. jsem doporučeně vrátila zásilku - tankiny. Šlo o špatně vybraný model, podstatně menší. Částka Kč 489,- byla uhrazena převodem z účtu. Č. zakázky je 1190259521. Úhrada provedena 20.5.2019. Z dovolené jsem se již vrátila, takže není co řešit.
Děkuji za zprávu a vrácení peněz. Jana Kindlová


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2019 10:47, před 4 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2019 15:02, před 4 měsíci

Dobrý den,

je mi líto, ale toto "1190259521" není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 101 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2019 10:22, před 3 měsíci

Spotřebitelka nám sdělila, že 8. 7. 2019 došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.