Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:635
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3394Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2014, před 10 lety

Iveta Křížová

Znění stížnosti

Dne 6.5.2014 jsem uplatnila nárok na reklamaci telefonu Samsung I8190N Galaxy S3 mini,který jsem zakoupila 15.5.2013.
Číslo reklamace 1359287.
Závada na telefonu byla,že se mi na displeji objevila mapa.Tuto závadu shledali,jako nezáruční z důvodu mechanického poškození telefonu,což popírám.Po převzetí telefonu jsem zjistila,že rám je prasklý a nefunguje mikrofon.Další převzetí k reklamaci mi nebylo umožněno.Odmítli mě s tím,že platí za každé odeslání k reklamaci 400Kč,proto si můžou dovolit rozhodnout jestli reklamaci přijmou.Závadu na mikrofonu a prasklý rám,která se stala v jejich servisu mi odůvodnili,že to byla souhra náhod.


Produkt

Samsung I8190N Galaxy SIII mini , 355075050084022


Požadované řešení

Jelikož prasklý rám a nefunkční mikrofon mi předali ze servisu BRITEX-CZ požaduji nový telefon.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému