Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33944Nedodržení pojistného plnění ze strany UNIQA POJIŠŤOVNA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
08.07.2019, před 5 lety

Hana Kubová

Znění stížnosti

Živelná pohroma, vichřice poničila celou střechu, komínové těleso, parapety, fasádu, a tím došlo i k promočení domu.

I když tato škodná událost byla řádně nahlášená, zdokumentovaná technikem pojišťovny, byly dohodnuty podmínky rychlého zabezpečení před dalšími možnými škodnými událostmi a bylo dohodnuto proplacení faktur, museli jsme si místo toho vzít půčku, abychom pokryli všecny opravy, protože pojišťovna neproplatila ani jedinou fakturu.

Až za 18 dní poslala na účet částku 138 593,- Kč, ale na dotaz právníka odpověděli, že mi byla zaslána částka 185 386,27,- Kč, což není pravda, jelikož tuto částku jsem nikdy neobržela.

Na dotaz na likvidátorku P. P. mi byo sděleno, že tuto zprávu ze svého počítače mně neposlala.

Mezi těmito částkami je rozdíl 40 000,- Kč, který mi nikdo nevysvětlil, stejně jako to, kde částka skončila.

A jak jsem měla pokrýt azbestovýni taškami (již se nevyrábí) - i technik zapsal, že byla celá střecha nadzvednutá, to znamená neopravitelná.


Produkt

Pojištění nemovitosti


Požadované řešení

Doplacení a zaplacení faktur


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému