Společnost


#EXPERT4YOU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33993Španě objednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2019, před 8 měsíci

Adéla Schmidtová

Znění stížnosti

Spletla jsem se v nákupu zboží. Objednala jsem si něco jiného než jsem chtěla, a proto bych chtěla odstoupit od smlouvy. Zboží jsem objednávala dnes tj.9.7.2019.


Produkt

redukce lightning 3,5mm, audio jack adapter pro apple iphone 7 a 7 plus


Požadované řešení

Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2019 06:16, před 8 měsíci

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tohoto svého práva může spotřebitelka samozřejmě využít i před tím, než jí bude zboží doručeno.

Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2019 06:58, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.