Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34031Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2019, před 5 lety

Libor Čajka

Znění stížnosti

Dobrý den,
přede dvěma dny jsem vyzkoušel Be2 a rozhodl jsem se zkusit službu Premium. V nabídce bylo 99 Kč za roční službu ( okres Hodonín ). K mému překvapení mi však bylo ztrhnuto 4752 Kč. Nikde jsem ani já, ani kamarád neviděli varování.
Ozval jsem se ihned na Be2 s žádostí o vracení platby a zrušení služby Premium, byl jsem však odmítnut s tím že jsem si toho měl všimnout.

Prosím tedy o pomoc s navrácením částky a zrušením služby Premium, o kterou u téhle společnosti rozhodně nemám zájem.

Děkuji.
S pozdravem
Čajka TOP 600


Produkt

Mám účet na jméno Geist.


Požadované řešení

Prosím tedy o pomoc s navrácením částky a zrušením služby Premium, o kterou u téhle společnosti rozhodně nemám zájem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému