Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#34061Nedodané zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2019, před 6 dny

Šárka Černušková

Znění stížnosti

16.6.2019 jsem uhradila svojí objednávku č. 2019017054 ve výši 816kč.Dne 17.6.2019 mi byl zaslán email,že byla platba v pořádku přijata,ale dodnes mi zboží nepřišlo a na dotaz,kde se moje objednávka zdržela,nereagujete!Ráda bych věděla,kdy zboží dorazí a nějaký odkaz,kde bych viděla,kde se moje objednávka nachází.Děkuji Černušková


Požadované řešení

Požaduji doručení mého objednaného zboží!
Dámské sportovní legíny WORKOUT modré
Varianta: Velikost: S
Kód: 9539/S
1 ks 247,11 Kč 247,11 Kč 0 % 21 % 51,89 Kč 299,00 Kč
Kleště na drápky s LED osvětlením
Kód: 9233
1 ks 247,11 Kč 247,11 Kč 0 % 21 % 51,89 Kč 299,00 Kč
Křídové barvy na vlasy - 6 barev
Varianta: Barva: Modrá
Kód: 9503/MOD
1 ks 73,55 Kč 73,55 Kč 0 % 21 % 15,45 Kč 89,00 Kč
Samoplnící vodní balónky 111 ks
Kód: 5187
1 ks 106,61 Kč 106,61 Kč 0 % 21 % 22,39 Kč 129,00 Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 14:07, před 6 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.