Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ráda bych se obrátila se stížností na společnost System smart. Bohužel mi nebyli schopni po emailech sdělit jejich IČ. Podle tohoto jména je nenajdete v obchodním řejstříku. To už je poněkud podezřelé.
Zakoupila jsem v jejich eshopu iPhone 6s v březnu 2018. K prvnímu problému došlo v červenci 2018, kdy telefon opravili. Na podzim se mi rozbil diplej, který jsem nechala vyměnit u autorizovaného oprave Apple. Tam zjistili, že oprava nebyla provedena řádně. Chyběli šroubky, nebyla přilepená bateria a další. Na jejich doporučení jsem telefon znovu reklamovala a žádala po obchodníkovi peníze. Bohužel mi nevyhověli a poslali nový telefon, který jsem tedy přijala.
Bohužel po půl roce od obdržení nového telefonu se znovu objevila závada. Nefunkční mikrofon. Telefon jsme v červnu poslali znovu na reklamaci a žádali jsme navrácení peněz. Bohužel opět bez úspěchu. Reklamaci chtějí řešit opravou, protože se jedná o první reklamaci u nového přístroje. Bohužel mi už opakovanou reklamací vznikli náklady na odesílání zásilky na jejich P.O. Box. a také není nikde záruka, že telefon bude opraven řádně a nevznikne znovu nějaký problém. Proto žádám o navrácení peněz. Ale z jejich strany mi není vyhověno. Snažila jsem se domluvit, ale bohužel nevěřím, že jejich opravy jsou kvalitní. A zdá se mi nanejvýš podezřelé, že by se projevily problémy dvakrát po sobě u telefonu iPhonu.
iPhone 6s
Jelikož už jsem k nim posílala telefon třikrát, tak bych chtěla získat zpět peníze za zakoupené zboží.
|
Tweet |