Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
stejně jako většina lidí, která naletěla této firmě se toto týká i mě.
Dne 9.6.2019 jsem se zaregistrovala u této seznamovací společnosti, kde po registraci a bezplatném vyplnění osobnostního testu jsem zjistila, že abych mohla vidět ostatní uživatele a profily, musím zaplatit nějaký malý poplatek (vím, že to bylo méně než mi ve skutečnosti strhli- cca 39 kč). V reálu mi z účtu odešlo 156 Kč. Částka, která mě v daný moment nepálila i přesto, že byla vyšší než bylo uvedeno se o měsíc později mnohonásobně zvětšila. Tou dobou jsem aplikaci již nepoužívala (v reálu jsem ji využívala zhruba 2 dny od registrace a pak vůbec). Během června jsem se účet pokoušela klasicky zrušit prostřednictvím - Zrušit účet ale to mi nebylo umožněno z důvodu, že využívám Premium účet. Tak jsem si řekla, že až mi vyprchá Premium účet tak ho zruším. Ale dnes, 11.7.2019 se podívám zda mi přišla výplata a nestačím se divit. Z účtu mi samovolně zmizelo 2247Kč - oni teda v tuto chvíli ještě neodešli, ale mají status PŘEDAUTORIZACE a čeká na přijetí u těch vydřiduchů. Jelikož jsem nenašla mobilní kontakt na tuto společnost, okamžitě jsem volala do své banky kde mi bylo doporučeno kartu blokovat - i z důvodu, aby mi vydali novou a společnost neměla možnost si dále strhávat. Napsala jsem email, že chci okamžitě navrátit strženou částku a že chci skončit veškerý vztah s touto společností a zpět mi přišla pouze automatická odpověď, že mi někdo do 5-ti pracovních dní odpoví a že je také možné, že jim můj email spadne do spamu.
účet Helena, 25 let, Teplice
1-Chtěla bych peníze zpět!
2-Zrušit veškeré závazky, účet apod. s touto firmou!!! - BEZ SANKCÍ!
|
Tweet |