Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:271
Z toho za letošní rok:64
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 52 stížnostech.

#34073Relkamace

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2019, před 6 dny

Věra Šumšalová

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží dle uvedených velikostních tabulek, ale zboží mi nesedělo a chtěla jsem ho reklamovat.
Žádala jsem o adresu, na kterou mám zboží zaslat. Po týdnu mi přišla odpověď, že mám zboží nafoti, abych dokázala, že zboží je u nich objednáno a čekala na další email. Na to jsem reagovala, že to není mojí povinností. Na internetu jsem si dle faktury našla provozovatele portálu a zboží jsem zaslala na adresu Habrmanovo nám. Plzeň a dopisem a kopií faktury. Druhý den, přišel email a adresou kam mám zboží zaslat a ta zněla Řepná ul. Plzeň.
Na to jsem opět reagovala, protože na internetu jsem našla stejné kontaktní údaje - telefon a email, aby si balíček mezi sebou předali, protože napoště mi sdělili, že neí problém aby pobočka na kterou jsem balíček zaslala požádala o dodání na jinou adresu. Doposud balíček nikdo nevyzvedl a předpokládám, že ani nevyzvedne. Balíček se mi zřejmě vrátí. Já přijdu o peníze za poštovné a nikdo mi nevrátí peníze za nevyhovující zboží, protože na takové jednání nemám nervy.
Již nikdy z tohoto portálu nic neobjednám. Objednávám z jiných portálů s poštovným zdarma a nikde jsem tento problém neměla.
Jedná se o objednávku číslo 1190260238


Produkt

objednávka číslo 1190260238


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet včetně poštovného, které jsem zaplatila za vrácení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2019 07:02, před 6 dny

Spotřebitelka může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že reklamaci uplatnila.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2019 20:43, před 24 hodinami

Dobrý den,

je mi líto, ale toto "1190260238" není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 101 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.