Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2101
Z toho za letošní rok:619
Stále v řešení:146
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 467 stížnostech.

#34078Zrušení prémiového účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2019, před 3 měsíci

Jiří Kožnar

Znění stížnosti

Dobrý den 11.7.2019 jsem se registroval a aktivoval jsem si účet na měsíc poslal jsem zatím mail na zákaznickou linku. Jelikož je to zákaznická linka tady v ČR. Tak by to měla řešit zákaznická linka ne? Co já bych měl někam posílat dopis nebo fax. Až po zaplacení jsem si toho všiml že za měsíc se mi strhne asi 2500,- zatím jsem zablokoval internetové platby. Jak postupovat dál? Díky


Požadované řešení

Okamžité zrušení premium účtu a smazání profilu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2019 09:36, před 3 měsíci

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2019 12:18, před 3 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.


Jiří Kožnar

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.7.2019 16:35, před 3 měsíci

Dobrý den dnes ráno jsem poslal email přiložil jsem fotku kde jsem psal vlastnoručně o zrušení. A chcete podpis. Nevím na co je vám podpis. A bylo mi obratem napsáno že to předáte jednomu z vašich agentů zákaznického servisu. A že odpověď dostanu do 5 pracovních dní.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2019 10:31, před 3 měsíci

Co se týče odstoupení od smlouvy do 14 dnů v případě takovéto elektronické služby, je dle našeho názoru požadavek na doložení vlastnoručního podpisu nepřiměřený. Společnost by tedy měla akceptovat spotřebitelův požadavek na zrušení členství, ať už jej zaslal v jakékoliv formě.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 07:08, před 2 měsíci

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2019 20:57, před 19 dny

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.