Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:283
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 53 stížnostech.

#34083Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2019, před 3 měsíci

JItka Voženílková

Znění stížnosti

Dne 18.6.2019 jsem vrátila z důvodu špatné velikosti obuv (letní sandály) s žádostí o vrácení uhrazené částky 500,- kč.
Do dnešního dne nemám z Vaší firmy žádnou odezvu. Prosím o zpětné sdělení.


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2019 11:39, před 3 měsíci

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2019 20:45, před 3 měsíci

Dobrý den,

napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.

Děkuji za spolupráci.

Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


JItka Voženílková

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.7.2019 07:51, před 3 měsíci

Dobrý den,
děkuji za sdělení. Připojuji číslo objednávky ze dne 17.5.2019:
101922239.
S pozdravem
Voženílková

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2019 08:37, před 3 měsíci

Dobrý den,
peníze Vám byly vráceny dne 3.7.2019.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


JItka Voženílková

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.7.2019 10:45, před 3 měsíci

Dobrý den,
mohu se zeptat jakou formou byly peníze vráceny? Připsáním na účet?
S díky
Voženílková

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2019 20:13, před 2 měsíci

Dobrý den,

peníze jsme zasílali na bankovní účet, ze kterého nám dorazila platba.

Hezký den přeje
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2019 22:08, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2019 05:01, před 15 dny

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.