Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34117Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2019, před 5 lety

Dana Kovalčíková

Znění stížnosti

Evidentně jako velkému počtu lidí se mi podařilo naletět podvodnikům z firmy Be2. Při registraci jsem si zaplatila členství na měsíc, přičemž ukazovali cenu 39 Kč, následně mi ale bylo strženo asi 156 Kč. Proto mi to přislo divné, tak jsem začala pátrat a zjistila nemilé - toto měsíční členství se musí zrušit, jinak mi automaticky strhou další cca 2600 Kč za tzv. 3 měsíční členství. Toto jsem se samozřejmě na první dobrou když jsem odesílala platbu nedozvěděla. Ano vím, moje chyba, moje blbost. Každopádně bych nyní chtěla ten nesmysl ukončit, v žádném případě nechci platit někomu za takovou ohavnost. Na internetu píšou chudáci lidé, že zrušit 5o je téměř nemožné. Chtějí podepsaný dopis doporučený do Lucemburku. Což tedy udělám tak jako tak, ale kde mám poté zaručeno, že to opravdu bude včas zrušeno atd.

Poslala jsem tedy žádost o výpověď prostřednictvím emailu. Obrátila se na Evropské spotřebitelské centrum CR. Výpověď pošlu poštou doporučeně jakmile budu v Čr (momentálně jsem mimo dosah tiskárny).

Svou kartu jsem pro jistotu zablokovala.


Požadované řešení

Chtěla bych od vás poradit, jak toto řešit. Mám takový pocit, že ani písemná výpověď nepomůže. Určitě nejsem první co s tím má problém. Zaregistrovala se a zaplatila jsem 13 7.2019.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému