Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#3414Podvod

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 24 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2014, před 7 lety

Iva Kubínová

Znění stížnosti

V září loňského roku nás navštívili podomní prodejci Comfort Energy.Představili se jako zaměstnanci ČEZ s nabídkou levnějšího odběru el.energie.Měli přehled o vlastnictví nemovitosti v okrese Beroun kde ČEZ je dodavatelem.Přitom u bytu kde zvonili ČEZ dodavatelem není a nebyl!Smlouvu jsem podepsala na chodbě domu a zádech jednoho z mladíků.Dodatečně jsem jela do Berouna na pobočku abych se pokusila vše napravit.Byl sepsán dodatek k původní smlouvě s ČEZ a v říjnu s mým podpisem i odeslán.Od té doby jsem neměla já ani ČEZ žádnou informaci a tak jsem nabyla přesvědčení,že je vše v pořádku a jsem nadále odběratelem ČEZ.Bohužel až 6.1 2014 jsem se dozvěděla,že dodatek atak obnovená původní smlouva nebyla akceptována s tím,že nebylo napsáno odstoupení od smlouvy.Nemohla jsem to napsat protože jsem nebyla nikým informována.Když mě ale Comfort Energy ,,odstřihla"od ČEZ žádné odstoupení jsem též nepsala.V opačném případě bylo ale pžadováno.Beru to jako podvodné jednání a s úmyslem.Odstoupení jsem nakonec napsala s žádostí o akceptaci a bez pokuty.Bohužel pozdě protože i pozdě jsem byla informována.
Mé žádosti tak nebylo vyhověno a za předčastné ukončení stanovena pokuta 6050.-kč.Což je v mém případě likvidační při důchodu 10000.-kč!Již půl roku se snažím vše vysvětlit marně.Komunikace je v množství stížností pomalá a neochota zřejmá.Do vyřešení jsem nechala přepsat odběr energie na manžela u ČEZ.Taky nevím jak je možné zjískávat osobní informace o vlastnictví čehokoliv a využívat to v neprospěch klienta?Smlouvu jsem podepsala v září 2013 dodávka začala 1.1.2014.Jenžeod ledna byla dodávka energií pro všechny levnější a já jsem k odběru té levnější nedostala ani dodatek a ani novou smlouvu.Při podpisu v září nikdo nevěděl kolik % bude sleva činit.Jsem přesvědčena,že jsem v právu a pokuta Comfort Energy nenáleží z důvodu úmyslného podvodu.Proč mohou takové firmy vůbec existovat,proč je někdo neklepne řádně přez prsty.Bohužel já to udělat nemohu a ani není tak velkej klacek.
Děkuji za pochopení Kubínová


Požadované řešení

Jak dále postupovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2014 09:20, před 7 lety

V obdobných situacích je vždy důležité číst smlouvy, které jsou podepisovány a kontrolovat kdo je uveden jako druhá smluvní strana. U soudu by se vždy posuzovalo to, co by bylo možné prokázat, což pouhé přísliby obchodních zástupců patrně nepůjde, tudíž je nemůže sankcionovat ani dozorový orgán.
V případě, že došlo ke zrušení smlouvy a dodavatel žádá úhradu smluvní pokuty, tak tento nárok není dle nálezu Ústavního soudu z 11.11.2013 oprávněný, pokud je smluvní pokuta zakotvena pouze v obchodních podmínkách.

Reakce společnosti

Publikováno
19.9.2014 16:12, před 7 lety

Dobrý den paní Kubínová,

stížnost již byla několikrát řešena prostřednictvím přímých komunikačních kanálů ve společnosti COMFORT ENERGY, s.r.o. Informace k postupu společnosti CE jsem Vám vysvětlovala já i mnoho kolegů. Požadavek byl řešen i prostřednictvím Energetického regulačního úřadu.

S pozdravem

Monika Schneiderová

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:28, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.