Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:295
Z toho za letošní rok:47
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 54 stížnostech.

#34228Neznaná reklamace másla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2019, před 4 měsíci

Eva Cimalová

Znění stížnosti

Při nákupu v Orlové jsme koupili dva druhy másla Olma a Laktos.Včera při otevření másla Laktos jsme zjistili,že má silný zápach (po syrečkách).Dnes jsme máslo reklamovali,zápach uznali a reklamaci nepřijali a to ze dvou důvodů.Za prvé, výrobek jsme si měli zkontrolovat hned při nákupu a druhý důvod, že jsme byli jediní reklamující,což nás hodně naštvalo, protože v Globusu by se to určitě nestalo!Navíc paní vedoucí nám vnucovala myšlenku, že jsme máslo neměli v ledničce.Podotýkám, že máslo Olma bylo v pořádku.Poslední dobou máme pohled na Kaufland docela negativní a raději budu jezdit do jiných obchodních řetězců.S pozdravem Cimalová


Produkt

máslo Laktos


Požadované řešení

vrátit peníze i když mi o ně nejde, jde pouze o princip a přístup vedoucích pracovníků


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2019 10:23, před 4 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelkou očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Spotřebitelka by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro podání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 16:23, před 3 měsíci

Stížnost znovu otevíráme a poskytujeme společnosti prostor k vyjádření.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2019 13:06, před 3 měsíci

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika


Eva Cimalová

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.9.2019 16:41, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Závěrem chci říct, že dokážu pochopit, že ne vždy lze k povaze produktu všechny produkty zkontrolovat, jen nedokážu pochopit jednání vedoucí, která se neumí chovat a jak se znám, nebýt takového arogantního jednání ze strany vedoucí, nenapadlo by mě napsat stížnost a navíc dává špatné jméno prodejně Kaufland.Jinak děkuji společnosti Kaufland za zaslání dárkové poukázky v hodnotě 100 Kč.S pozdravem Cimalová