Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#34242Odstoupení od smlouvy, neoprávněně požadovaný poplatek bez upozornění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2019, před 5 lety

JITKA TĚMÍNOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6. 6. 2019 jsem se zaregistrovala u Singles 50, s tím, že mi byl poslán požadavek na úhradu měsíčního užívání ve výši 149,- Kč, po jehož úhradě mi byl od 18. 6. 2019 aktivován účet. Toto členství jsem neměla v plánu prodlužovat. Po uplynutí měsíce mi bylo na bankovním účtu sděleno, že je zde blokace platební kartou ve výši 2.247,- Kč. Žádné povolení k inkasu jsem nedávala, tudíž s touto platbou nesouhlasím a platbu jsem zablokovala. Okamžitě jsem odeslala dle Vašich pokynů výpověď e-mailovou poštou, automatická odpověď je, že moji žádost předávají zákaznickému oddělení a to se vyjádří do 5 pracovních dnů.

Prosím o pomoc při zrušení členství Premium u této společnosti, o jejíž služby nemám zájem a radu, pokud budou poplatek nadále vymáhat.


Produkt

Seznamka Singels 50


Požadované řešení

Prosím o pomoc při řešení ukončení členství ve společnosti Be2, případně poradit, jak postupovat při sporu o navrácení neoprávněně odečtené částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému