Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 6. 6. 2019 jsem se zaregistrovala u Singles 50, s tím, že mi byl poslán požadavek na úhradu měsíčního užívání ve výši 149,- Kč, po jehož úhradě mi byl od 18. 6. 2019 aktivován účet. Toto členství jsem neměla v plánu prodlužovat. Po uplynutí měsíce mi bylo na bankovním účtu sděleno, že je zde blokace platební kartou ve výši 2.247,- Kč. Žádné povolení k inkasu jsem nedávala, tudíž s touto platbou nesouhlasím a platbu jsem zablokovala. Okamžitě jsem odeslala dle Vašich pokynů výpověď e-mailovou poštou, automatická odpověď je, že moji žádost předávají zákaznickému oddělení a to se vyjádří do 5 pracovních dnů.
Prosím o pomoc při zrušení členství Premium u této společnosti, o jejíž služby nemám zájem a radu, pokud budou poplatek nadále vymáhat.
Seznamka Singels 50
Prosím o pomoc při řešení ukončení členství ve společnosti Be2, případně poradit, jak postupovat při sporu o navrácení neoprávněně odečtené částky.
|
Tweet |